torsdag den 15. marts 2012

Jeg er IKKE stolt...

... over at jeg har taget hele FEM kilo på, på den seneste halvanden måned.


Jeg havde jo ellers tabt mig fire måneder i træk, og alt kørte bare som det skulle.

Det fik sygeplejersken, bostøtten og mig til at beslutte at fremover skulle jeg kun til vægtkontrol hver sjette uge, i stedet for hver fjerde.


Men det var jeg åbenbart ikke parat til.






Jeg kan godt se, hvad der er galt.
Jeg har både spist for meget af det almindelige mad, snacket for meget og motioneret for lidt.


Så nu ser planen:


- Fem sunde måltider hver dag.

- Slik, chips, kage osv. er kun i weekenden.

- Samtale og vægtkontrol hver anden uge.

- To lange gåture eller cykelture hver uge, og en lille gåtur eller cykeltur de andre dage.

- Træning i motionscentret en gang om ugen.

- Varmtvands gymnastik en gang om ugen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar