torsdag den 1. marts 2012

International bonderøv

Jeg er begyndt at tænke mere over mit Farmville spil.

Jeg ejer p.t. fire farme - én i Homeland (som jo må være Danmark) - én i English Countryside - én i Lighthouse Cove og én i Winter Wonderland.

Desuden kan man få en farm i Hawaii nu, men det er vist kun imod betaling ind til videre.


Nu vil jeg prøve at gøre mere ud af hver farm, og tilpasse den til det land/miljø, der er på det aktuelle sted. Altså fjerne bananpalmerne fra Homeland, sætte polardyrene over på Winter Wonderland farmen osv. Med andre ord - gøre det mere realistisk og samtidigt dekorere farmene mere.


Det giver jo en del arbejde, ikke kun med at flytte rundt på tingene osv., men også med at finde ud af hvilke dyr, træer, afgrøder osv. der hører til hvert sted.

Nogle af tingene kender jeg ikke de danske navne på endnu, så det skal også studeres osv.

Det er i hvert fald et dejligt spil!
Jeg er på level 72 nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar