onsdag den 30. oktober 2019

Lad Det Nu Snart Blive Jul!!

Jeg glæder mig rigtig meget, til julen.
Det har jeg gjort længe.

Jeg tror, jeg begyndte at komme i julestemning, midt i september.
Det er tidligt, jeg ved det godt, men det kan vel ikke ses som en dårlig ting??

Jeg har ikke pyntet op endnu.
Det synes jeg er for tidligt.

Jeg tror, jeg gør det midt i november.
Gerne sammen med kæresten.
Det er så hyggeligt, at julepynte sammen.

Ind til videre ser jeg TV-julekalendere, og juler i Sims 2 spillet.
Jeg er ved at bygge et julehotel, hvor simmerne kan holde ferie.
Jeg er ikke kommet så langt med det, endnu.
Jeg har nok bygget på det, i 2 timer, indtil videre.

Det kan være, at jeg spontant går igang med nogle små juleklip, men jeg vil ikke købe materialer eller planlægge noget, i år. Heller ikke hjemmelavede julekort.
For jeg vil ikke stresse mig selv.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar