tirsdag den 5. april 2016

Første dag...

... på værksteds-linjen.




Jeg har længe trængt til at prøve noget nyt på arbejdet. 

Gerne noget, hvor der bliver stillet lidt flere krav til mig, men selvfølgelig ikke mere, end jeg kan magte. 

Men en god balance. 




Det tror jeg, at vi har fundet nu. 
:-D



I dag har jeg fyldt løs te i tebreve, filtre eller hvad de hedder.
Vi bruger dem inde i vores kantine. 

Jeg tror jeg har lavet omkring 100 tebreve, men jeg talte dem ikke.

Jeg synes det var en god opgave.

Jeg arbejdede med god koncentration, afbrudt af en vandpause, fra kl 10.00-11.20. Kl 11.20-11.30 holdt jeg pause, og det sidste kvarter brugte vi på at finde ud af hvilke andre slags te, vi skal fylde op, og så på at rydde op.   

Jeg valgte selv netop den opgave, idet der var forskellige valgmuligheder. 




Jeg skal være på værksteds-linjen hver tirsdag formiddag.
Jeg glæder mig allerede til næste tirsdag!!




I morgen skal jeg være på café-linjen, ligesom jeg plejer.
Jeg skal gøre rent i linjelokalet. Det er en hurtigt overstået opgave. 

Jeg plejer bare at tegne eller strikke resten af tiden. 

Men nu i dag fik jeg et bevis på, at jeg godt kan arbejde i længere tid, og det er vel ikke kun i værkstedet, jeg kan det?? 

Jeg vil gøre det til et fortsæt, at være mere aktiv!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar