lørdag den 2. april 2016

Blomster i min have 🌼

I går såede jeg blomsterkarse og solsikker indenfor.
De skal plantes ud i krukker, senere på foråret. 🌻

Jeg plantede stedmoderblomster i sidste uge, i 2 krukker på terrassen.
De er vokset lidt og står fint. 😊

Og i morgen vil jeg købe flere frø/planter.
Jeg mangler at så flere solsikkefrø og 1-2 slags frø mere.




Der er gråspurve ude i en af buskene. 
Der sidder som regel 4.
Jeg tror måske det er 2 par, som har hver deres rede??

Bibsen ser interesseret på dem, men det virker ikke som om de føler sig truede.
De virker ikke stressede, i hvert fald. 🐦

Jeg har heller ikke spor stress. ☺

Jeg har lavet lidt papirklip i dag, og læst i Hestenes dal, af Jean M Auel, siddende på terrassen. 📖

Nu vil jeg ha' et glas cola! 🍹
Og så vil jeg læse lidt, om blomster. 

Senere vil jeg gå en tur.

Jeg vil lige nævne, at jeg er ikke vant til at skrive blog-indlæg på min tablet.
Så jeg ved ikke, om man kan se mine emojis. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar