fredag den 5. juli 2013

Nyt fra simmerne

Det er længe siden, jeg havde spillet The Sims 2, men her for et par dage siden tog jeg nogle timer med dem, og der er sket rigtig mange nye ting, i deres liv.




Lige nu spiller jeg med to 16-årige piger som hovedpersoner --- Jannie Måge og Pernille Johansen. De er kærester, og er ofte i byen sammen, hvilket giver mig mulighed for at ta' billeder af dem, i alle mulige sjove situationer.





Jeg synes nemlig, at noget af det sjoveste ved spillet, er at ta' billeder.

Jeg lægger dem gerne ud på nettet, dels for at de kan danne grundlag for samtaler med andre The Sims 2 fans, men også fordi jeg gerne vil vise andre mennesker, spillets mangfoldighed.
Det er jo et supergodt spil, selv om det er gammelt.

Du kan finde flere biller på mit fansite, sims2forever.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar