fredag den 5. juli 2013

Ny mobil :-D






Endelig fik jeg "overtalt" min kontaktperson (økonomiministeren) til at jeg skulle ha' en ny mobil.

Altså selvfølgelig er det mig, der bestemmer, jeg er jo ikke umyndig.

Han kan kun råde og vejlede, men vi var enige om at trække den til min gamle Sony Xperia U ikke kunne mere --- og her i sidste uge var den altså døende.




Hold da op, hvor har den Xperia U dog været ringe!!!!

Ikke alene er den mega langsom --- det kunne jeg måske leve med --- men der var også noget alvorligt galt med lyden, her på det seneste.




Den havde til sidst kun én højttalerstyrke --- virkelig høj og skinger --- så det var umuligt for mig at holde den op til øret, det gjorde simpelthen ondt hel ind i hjernen, og jeg måtte bede folk skrive mails i stedet for at ringe.
Jeg er jo ret lydfølsom.  




Når folk ringede til mig gik der 10 sekunder, før de kunne høre min stemme --- hvilket var nok til at nogen lagde på og ringede op igen, og så skete der det samme, selv om de prøvede flere gange. 
Ret irriterende, hvis jeg ikke havde et nummer, jeg kunne ringe tilbage eller skrive til.



Blomst har også en Xperia U, og hendes er lige så slem.
Vi er enige om, at U må stå for ussel og umulig.




Nu er jeg den lykkelige ejer af en Samsung Galaxy S3 mini, og det er som at komme til et lykkeland!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar