søndag den 8. juli 2012

EM 1992




Her i weekenden spillede de gamle drenge fra EM 1992 en gensynskamp mod det tyske hold. 


Ideen var jo sådan set go' nok, de må have haft en masse minder at dele osv. men HVORFOR skulle kampen dog sendes i fjernsynet??? 



Normalt interesserer jeg mig ikke for fodbold, men jeg blev hængende, for jeg synes godt nok spillerne fik en underlig medfart.



Flemming Toft, der jo ikke ligefrem er en vårhare selv, sidder ligefrem og gør grin med de gamle helte!!!

Han siger bl.a. "Povlsen har stadig tyggegummiet i munden, som i '92, men han har vist ikke kræfter til at tygge på det!" og "vi må lige have tre-fire slows imens spillerne lunter ud på fløjen igen!"





Det havde jo været smadder sjovt, hvis spillerne var med på den, men i interviewene bagefter bliver de nærmest tvunget til at undskylde sig med deres alderdom, skader osv.

Ærligt talt, jeg troede meningen var at hylde drengene for deres præstation dengang, ikke at ydmyge dem???





Ingen kommentarer:

Send en kommentar