fredag den 13. juli 2012

Det er længe siden...

... at jeg har lagt nye varer ud til salg, i min netbutik.
Faktisk er det ikke sket siden d. 20 april, og det synes jeg er ret sløjt!!!


Men i dag fandt jeg et stort, stjerneformet til og fra kort, som jeg begyndte på for længe siden.
Det manglede faktisk kun en klat lim.


Det er allerede sat til salg --- prisen er 15 kr.


Jeg har kun ét færdigt, men jeg laver gerne flere, også i andre størrelser og farver.

Dette er ca. 10 cm. fra spids til spids.


Jeg sad med det henne på Idavang, og da vores afdelingsleder så det, spurgte hun om jeg vil lave nogle flere af dem, som vi kan bruge når vi giver gaver, fx til de pædagogstuderende, når de er færdige med deres praktik.


Jeg må indrømme, at jeg blev ret stolt, da hun sagde det!!!
:-D



Desuden er jeg næsten færdig med en havfrue mobile / uro.

Den er helt enkel --- i ét lag sort karton --- og består i tre dele, med et stort skib for oven.
Neden under hænger havfruen Ariel --- kendt fra Disneys univers --- og en smuk ung fyr, som jeg går ud fra er hendes kæreste, en prins eller noget lignende.



Jeg har også to meget forskellige Minnie Mouse ophæng på vej.
Det ene er sort og helt enkelt --- og på det andet har Minnie en smart, blomstret kjole på.



Lige nu sidder jeg og er ret spændt, grænsende til nervøs, for om lidt skal jeg ind og samle en stor mobile / uro.

Jeg vil ikke sige, hvad motivet er, endnu, for meningen er at jeg vil forære den væk, til en lille pige.



Jeg har ikke lavet modellen før, og det er samtidigt den største jeg har forsøgt mig med.
Der er ni dele, som skal balancere i forhold til hinanden, og jeg har ingen anelse om hvor lange trådene skal være!

Men hvis jeg ikke kan få den til at hænge ordentligt, kan de fleste af delene bare hænge for sig selv, som et lille ophæng, så det vil ikke være spildt arbejde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar