torsdag den 12. juli 2012

Dilemma

Det er godt nok et svært valg, jeg sidder med nu!!!

Foran mig ligger seks lækre æblebåde, og samtidigt har jeg sat min bedste CD på.
Det er Tiden af klog --- Tøsedrengenes absolut bedste, og mest solgte, album.


Lige nu synger Maria og Anne-Dorte et af bandets største hits --- Indianer --- med deres smukke og helt specielle stemmer.
Min yndlingssang!!!










De to pigestemmer var netop det unikke ved Tøsedrengene --- sammen med det faktum, at man havde to keyboard-spillere, der spillede henholdsvis melodi og rytme.
Det giver en helt speciel lyd, som jeg ikke har hørt andre steder.



Men nu er jeg jo ikke musikanmelder, så jeg skal nok stoppe klogesnakken nu.
Tilbage til mit dilemma --- skal jeg spise eller skråle med?


Jeg forsøger at gøre begge ting samtidigt.
Jeg må jo leve op til psykiaterens ord, om at jeg hyperaktiv!!!
;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar