søndag den 23. juni 2013

Velkommen Strit!! (((-:

Måske synes du, at det er tosset at samle på bamser, når man er 30 år. 
Men jeg synes at det er rigtig hyggeligt.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jeg købte Strit i Fårup sommerland, i går, i stedet for slik og andet usundt, og det synes jeg hverken er barnligt eller tosset.
Det er derimod sundt, at lære at værdsætte andre ting, end dem man putter i munden.
 
 
 
 
Jeg er nede på 109 kg. nu, og har tabt 5-6 kg. i alt.
Da jeg blev vejet i torsdags, havde jeg tabt 1½ kg., på en måned --- og jeg agter at fortsætte den gode stil. 
Min drøm er at komme ned på 85 kg. men hvert tabt kilo er en sejr i sig selv.
 
 
 
Der er i øvrigt super hyggeligt og sjovt i Fårup sommerland.
Jeg var af sted med Idavang-klubben, og vi var 9 deltagere, inkl. 2 personaler.
 
 
 
Jeg kan ikke lide rutsjebaner, som der var mange af, og heller ikke vandland.
Men det var s-skægt, at prøve Tønderne og Snurretræet, og sjovt at være i 4D-bio, hvor vi så en 12-minutters Ice Age film.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar