onsdag den 4. april 2012

Stakkels Cirkeline!

Åh nej!!

Jeg tog fejl af hudfarven og baggrundsfarven.

Jeg skyndte mig selvfølgelig at skrabe det forkerte karton af, da jeg opdagede det, men jeg ved endnu ikke om klippet kan reddes.
Men det regner jeg nu med, at det kan, men limen skal lige tørre helt først.






Men hvorfor er det lige, at tingene går galt for mig???

Sidst jeg lavede denne type klip (en julekanin) gik det smadder godt, lige til jeg skulle klippe hul til ophæng --- det kom til at sidde forkert og flere dages arbejde var spildt.


Det er ganske vist lidt sværere at lave denne teknik, end det jeg normalt beskæftiger mig med, men svært er det jo heller ikke.

Men måske er jeg på én eller anden, ubevidst, måde mere nervøs når jeg skal lave disse klip?
Jeg mener --- der er jo ikke noget at være bange for.
Cirkeline springer næppe op og bider næsen af mig.


Kan man i øvrigt, i det hele taget, være angst for karton?

I så fald vil jeg gerne bede om det latinske navn, så jeg har en diagnose at undskylde mig med, næste gang jeg laver fejl --- det er jo blevet moderne nu om dage, at give alting et fint navn.
;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar