torsdag den 19. april 2012

Nye "venner"

Det er gået op for mig, at min hud er meget mere tør og ru, end den bør være.
I øjeblikket er det især mine håndrygge og mine læber, der driller.


Indtil nu har jeg aldrig kunnet finde en creme eller læbepomade, der virkede.

Derfor gik jeg på apoteket, for at gøre et sidste forsøg --- og da fik jeg på det nærmeste en åbenbaring, da jeg opdagede produkterne fra Decubal.




Ekspedienten på apoteket anbefalede to cremer:


Original Clinic Creme

1) Skal bruges på læberne, så længe der er sår / revner i huden. Herefter skal jeg gå over til Decubal Lips & Dry Spots Creme. Begge dele skal smøres på så tit som muligt, i løbet af dagen.

2) Skal bruges på hænderne om natten, så længe de er røde og skællede. Jeg skal smøre hænderne ind, og derefter tage engangshandsker på.


Decubal Hand Creme

Skal bruges på hænderne så tit som muligt, i løbet af dagen --- også efter huden er helet, for at forebygge.






Jeg lyver ikke --- på bare to dage har de to cremer virkelig gjort en forskel.
Mine sprækkede læber er helet fuldstændigt, og mine hænder er godt på vej til at blive bløde igen.


Jeg vil lige understrege, at jeg får ikke penge for at reklamere for produkterne!
Jeg skriver derimod om min erfaring med Decubal, som public service, fordi jeg er virkelig imponeret, og vil gerne hjælpe andre med at slippe af med deres hudproblemer.


Jeg vidste godt, at Decubal fandtes, men jeg troede det var plejehjems produkter, og at det var meget dyrt.
Nu er jeg blevet væsentligt klogere!

Produkterne er ganske vist dyrere end dem fra supermarkedet, men til gengæld virker de hurtigt og er meget drøje i brug.


Efterhånden vil jeg helt sikkert købe mere Decubal --- og produkterne er oplagte som gaveønsker til min 30 års fødselsdag i september.

1 kommentar:

  1. Hej Camilla. Jeg har også selv har haft god erfaring med Decubal. Blev en gang anbefalet cremen af en læge, da jeg kom op og viste hende mine udtørrede hænder. Om vinteren sprækker de, hvis jeg ikke sørger for at smøre dem.

    Jeg har gjort det til en vane at smøre mine hænder inden jeg går i seng og det gør jeg hele året. Det har jeg gjort i flere år nu og det har hjulpet. Mine hænder er dejlig bløde og udtørrer ikke så nemt.

    SvarSlet