mandag den 23. januar 2012

Hva' siger du?

Jeg har fået mere og mere svært ved at høre.
Det generer mig meget.

Så nu har jeg fået en tid hos en sygeplejerske, her på fredag.
Hun skal tjekke om jeg har for meget ørevoks (og evt. skylle det ud) og så skal hun lave en ny høreprøve på mig.

Jeg fik jo lavet høreprøve for et stykke tid siden (måske to år tilbage?) og den viste, at min hørelse er let nedsat. Men jeg tror det er blevet betydeligt værre. Men det kan jo som sagt være propper af ørevoks.

Men hvor er det dog irriterende ikke at kunne høre ordentligt.
Jeg tror jeg har hørt et ord, og så er det i virkeligheden noget andet.

Det er som om jeg ikke kan skelne imellem tale og baggrundsstøj. Jeg kan høre overboens barn køre en legetøjsbil hen over gulvet, men jeg kan ikke høre hvad kæresten siger osv. Mega træls!!!

Så jeg glæder mig virkelig til fredag, for der skal styr på det her - NU!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar