fredag den 4. november 2011

Smoothie med æble og appelsin

Jeg har prøvet at lave smoothie i dag, for første gang.


Anledningen var, at Rema 1000 havde smoothie base på tilbud - det er ellers hundedyrt.
Jeg ved selvfølgelig godt, at man kan lave det selv, men jeg er lidt doven for tiden.


Nå, men jeg tog...

- 2 æbler (Jungaroed)
- 2 appelsiner
- 4 dl. smoothie base

... og gav det en ordentlig tur med stavblenderen.
Der blev 4 glas ud af det, men det kommer jo an på hvor store glas man har.


Det viste sig at smage helt godt!

Så jeg vil helt sikkert lave smoothie igen - og næste gang bliver det noget med vindruer, ved ikke rigtig hvad der passer til, men det finder jeg nok ud af.


Jeg fik desværre ikke et ordentligt billede af den færdige smoothie, men smoothie basen ser sådan ud:




Den var som sagt på tilbud i min Rema 1000.
Men jeg tror det var et restparti, så jeg ved ikke hvad den koster i andre byer.

1 kommentar:

  1. det plejer at koste 20 kr.det smager godt med blendede halvfrosne jordbær i, mvh maybritt

    SvarSlet