torsdag den 25. marts 2021

Forårshumør

I går plantede jeg stedmoderblomster, i 3 krukker udenfor. Helt traditionelle, blå/gule, som jeg plejer at have foran huset. 
Jeg har også købt påskeliljer, der står i 2 krukker. 

De er lidt kedelige at se på, før de springer ud, så jeg har ikke taget billeder af dem. 


Jeg regner med, at købe flere blomster i eftermiddag, og plante dem med det samme. 


Jeg har haft god energi i den seneste tid, men det skifter selvfølgelig fra dag til dag, hvor mange kræfter, jeg har. 


Min koncentration har også været god. 


Jeg har været i stand til at læse en hel, tyk bog, og jeg er i gang med endnu en bog. 
Det hjælper selvfølgelig på motivationen, at de handler om et af mine yndlingsemner: Jernbaner. 
Men man skal stadig være i stand til at processere det man læser, i hjernen.


Jeg er også i stand til at se hele TV-udsendelser, og høre hele podcast, såfremt de handler om emner, der interesserer mig, eller emner der er vigtige for tiden. 


Jeg er glad!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar