mandag den 6. maj 2013

Mandags-kedsomhed







Jeg er træt og keder mig, og ærligt talt, så er jeg lidt en klynker i dag --- så er du advaret!!





Jeg har virkelig papirklippe-abstinenser, men det går ikke med min dumme tommelfinger.
Jeg kan ikke rigtig finde lyst, til noget andet at lave.

Jeg kunne læse, se en film, gøre rent eller gå en tur --- egentlig er der muligheder nok.
Det er bare ikke det, jeg har lyst til.





Jeg har derimod lyst til at læse Garfield album, eller Basserne, og se standup.


I morgen bliver B. og jeg simpelthen nødt til at ta' op i Læsehesten, og købe nogle blade/album og mindst 1 DVD, af terapeutiske årsager.





Jeg har godt nok mange standup DVD'er, men jeg har set dem alle sammen mindst tusind gange, og de er begyndt at hakke og pixellere.

I går så jeg Thomas Hartmann og Omar Mazouk, og i forgårs så jeg Talegaver til børn, 15 års jubilæumsshow, og Fem på flugt. De er gode, men det er kedeligt at se gamle DVD'er, fra nullerne. Jeg gider ikke at høre om Peter Lundin og muhammedkrisen, jeg vil ha' noget mere aktuelt.

Så jeg glæder mig, til en tur i Læsehesten i morgen!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar