tirsdag den 19. marts 2013

Stadig ingen afklaring...

... på hvordan mit fremtidige dagtilbud skal være.



Vi har, ind til videre, aftalt at her i starten skal jeg bare være i dagtilbuddet en formiddag om ugen.
Det synes jeg er lidt sløjt, men personalet siger, at det er vigtigt at starte langsomt, efter en lang pause.



Heldigvis får jeg lov til at starte, med min yndlingsaktivitet, nemlig at undervise en anden bruger i at læse og skrive.
Men hvad der så skal bygges på mit ugeskema, er ikke afklaret endnu.





Update, mandag d. 25. februar 2013:


Nu har vi aftalt, at jeg skal have tirsdag på også, her efter påske.

Der bliver mulighed for at jeg kan arbejde ved en PC, først og fremmest med at forberede mig til fredagens undervisning, men også fx med at skrive her på min blog. 
Der er også plads til at jeg kan ta' ting med hjemmefra, fx noget papirklip eller strikketøj.

Senere kan vi bygge nogle mere faste opgaver på, og/eller en dag mere, i roligt tempo. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar