tirsdag den 19. marts 2013

Kabel-kaos

Stampe er lidt knotten for tiden.

Men det faktisk er en stor lettelse --- for han kunne ha' været død i fredags, da han valgte at sætte tænderne i antennekablet til fjernsynet.



Det han er knotten over er selvfølgelig, at han ikke kan komme ud af buret, før alt er sikret, for det skal ikke ske igen --- både pga risikoen for ham, men også fordi dårlige kabler er pænt brandfarlige.






Alle kabler i hele lejligheden skal tjekkes for bidmærker og udskiftes hvis der er det mindste galt med dem, og så skal alt sættes fast til væggene med kabelskjulere og hvad det nu hedder.

Jeg satser stærkt på, at alt er ordnet inden ugen er omme --- jeg har nemlig mulighed for at få personalehjælp til det, her tirsdag til torsdag.




Men hold op jeg er sur på mig selv, for jeg vidste jo godt at det med antennekablet skulle ordnes. Det er bare aldrig blevet lavet, efter vi fik bygget om, omkring årsskiftet 2011/2012.
Så kom problemet med kablerne ved computeren til, og så eksallerede det bare.

Men Gud ske tak og lov, skete der ikke noget med Stampe, og nu kommer der styr på det!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar