mandag den 25. juni 2012

Glad for Madlog

Jeg er blevet rigtig glad for at bruge Madlog.


Jeg synes det er rigtig spændende at tælle kalorier, selv om min kæreste siger det kun er noget anoreksi patienter gør.


Det hjælper mig med at forstå, hvad der er sundt og usundt.


Fx vidste jeg ikke, at kartofler var så kalorieholdige, så jeg kunne se med egne øjne, at det er rigtigt når Y. siger jeg skal spise flere grønsager og færre kartofler.

Hun er jo ikke helt dum!
;-)



madlog.dk: Madlog - din kalorietæller online
Madlog - din kalorietæller online. Tæl kalorier og få vægttabet til at holde. Det bedste værktøj når du vil være slank og sund.



Jeg er også begyndt at bruge skridttæller igen, som app på min mobiltelefon.
Der er mange forskellige skridttæller apps på Android Marked, jeg tog bare den øverste.  


Jeg startede lige så stille op i fredags, med et mål om at gå 5000 skridt om dagen.

I dag satte jeg det op til 6500 og sådan vil jeg trappe opad, indtil jeg når op på de 12.000 skridt, der anbefales hvis man ønsker at tabe sig.


Men jeg er jo ikke i form, så det skal gøres langsomt.
Jeg har gået ca. 12.000 skridt i dag, men det gør jeg jo ikke hver dag endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar