søndag den 5. marts 2017

"Skjult kamera???"

Jeg synes der er lidt for mange irriterende ting, at forholde mig til i dag.
:-(((








Først og fremmest havde bostøtten og jeg aftalt, at vi skulle på lossepladsen med min gamle sofa, men det kan alligevel ikke lade sig gøre. Det er vist fordi traileren er punkteret. 
))-:




Jeg havde glædet mig rigtig meget, for det har ikke kunnet lade sig gøre før nu, da det skal gå op med både pædagogernes vagtplan, og med at vi skal kunne få en bil/trailer. 

Jeg synes nemlig det er rigtig træls, at have en gammel sofa stående midt i stuen, efter jeg fik den nye for ca 2 måneder siden. 
Det er lidt som at bo i et pulterrum. 
Der mangler bare rotter og spindelvæv. 
;-)

Ja, måske gør jeg det værre end det er. 

Egentlig handler det ikke om den gamle sofa, men om at vores aftale omkring at skaffe den af vejen, hele tiden er blevet udskudt, pga diverse praktiske problemer. 




Nå, men oven i det, så er jeg blevet ret forkølet, og har pænt ondt i hovedet.
Det er jo i sig selv smadder irriterende.
Det begyndte i torsdags.



Hovedpinen skyldes nok dels forkølelsen, men også at jeg ikke drikker så meget cola mere. 

Siden sidste lørdag har jeg "kun" drukket max 2 dåser cola pr dag, hvor jeg drak ca 2 liter om dagen før. 

Der er jo en masse skidt i cola, som kan give abstinenser, og det er vist værst med light-varianten, som jeg foretrækker. 







Jeg havde tænkt mig, at jeg skulle købe et par øreringe, hvor en del af prisen går til velgørende formål, til fordel for autister. Jeg har handlet hos firmaet før, men nu sender de pludseligt ikke til Danmark. Det forstår jeg ikke helt, men hvor er det dog irriterende, at bruge tid på at regne priser ud osv, og så finde ud af, at det ikke kan lade sig gøre alligevel!!




Det er ikke alvorlige ting, men det irriterer mig at de 3 ting sker samtidigt, og især det med sofaen.

Jeg er ikke sur eller deprimeret, jeg er bare træt i mit hoved.

Det er som om nogen laver "Skjult kamera" med mig, og nu må det snart gerne holde op!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar