søndag den 30. august 2015

Lige til at blive glad i låget af!!

Er den ikke bare herlig!!??
Men også lidt tankevækkende...



Billedet er fra mit Farmville-spil. 

Jeg spiller en hel del, for tiden, og har afsat fast tid til det i mit ugeskema, hver onsdag aften og i weekenderne. Men det bliver selvfølgeligt ændret, hvis jeg har noget vigtigere på programmet.



Jeg kan godt li' at ha' faste tidspunkter, for hvornår jeg spiller --- for en vigtig del af spillet er ikke kun at passe sine egne farme, men også at hjælpe sine "naboer," ved bla at fodre høns, stemme i afstemninger og sende ting, som de kan bruge i deres spil. 

Ved at ha' faste tider, så er jeg sikker på, at jeg kan hjælpe dem i deres spil, og ikke være en "snylter" ved ikke at yde modydelser, til den hjælp de giver mig, på mine farme. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar