onsdag den 8. august 2012

Her klokken 15.09...

... skal jeg med bussen hen til Møllegården, hvor jeg skal gå til svømning.



Jeg er ret spændt og lidt nervøs, men jeg tror da på, at det nok skal gå godt.

Jeg ved bare ikke rigtig, hvad jeg skal forvente, og det kan være svært at håndtere, når man har Aspergers syndrom.



Idrætsforeningen hedder Skive Idræt og Motion for Sindslidende, og det er et initiativ taget af personale fra kommunens socialpsykiatri.

De har fået hjælp fra Dansk Arbejder Idrætsforbund, til at starte det op, og DAI har flere lignende projekter, andre steder i landet.



SIMS har mange forskellige aktiviteter, og det koster kun 100,- om året, uanset hvor mange ting man går til.



Jeg kunne også godt tænke mig at gå til badminton, jeg har bare et lille problem.
Jeg mangler sko.



Mine ben er jo ikke lige lange, så jeg skal have lavet en speciel hæl på den venstre sko, hvis jeg skal kunne løbe ordentligt.
Jeg ved ikke om man kan lave det på sportssko, og hvad det i givet fald vil koste.

Det duer jo ikke at have sko på med udendørs såler, inde i sportshallen, de sætter mærker på gulvet.



Men det er sikkert et problem, der kan løses.
En af personalerne har lovet at hjælpe mig med at finde ud af det.
Han dyrker nemlig en del sport selv, så han ved hvad der findes af skotyper.

Vi har snakket om, at man måske kan blokke venstre sko ud, så der er plads til et indlæg inden i skoen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar