lørdag den 29. oktober 2011

Så er jeg i gang...

... med The Sims 3.



Her ses to af husene, ude fra vejen.
Danstrup bor til venstre, og Poulsen bor til højre.




Her ses husene fra havesiden.
Louise og Jan Poulsen har endnu ikke gjort så meget ud af deres have.



Familien Eriksen er i gang med at bygge hus overfor.
Det er lidt spændende, synes naboerne, fordi de bygger i en noget utraditionel stil - og det rygtes, at de vil bygge flere etager oven på!


Til højre ses familien Abels helt almindelige parcelhus - det ved man da hvad er.

Familierne Jensen og Frederiksen bor på en anden vej, men ikke så langt væk.


Jeg har ladet alle de oprindelige familier flytte ud af byen, for jeg kan bedst lide at skabe mine egne.
Jeg har også slået historieforløbet fra, for jeg vil selv styre hvad der skal ske med familierne.

Men pyha, jeg har givet mig selv en stor udfordring, idet jeg har givet Louise og Morten Danstrup hele fire børn: Teenageren Laura, skolebarnet Mads og tumlingerne Lea og Mikkel.
Mikkel er den eneste sim, indtil videre, som er født i spillet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar