mandag den 10. oktober 2011

Positiv udvikling

I går sad min bostøtte og jeg, og så nogle papirer igennem, som vi havde skrevet for et par måneder siden.
Det handlede om hvilke udfordringer, vi skulle arbejde med.

Jeg var meget glad, da jeg så listen, for det viste sig at jeg allerede havde opnået de fleste af målene.
Det var jeg slet ikke klar over, men jeg kan love for, at jeg blev positivt overrasket og stolt!

Først og fremmest har jeg fået meget mere selvværd, og mit humør er meget bedre.

Jeg er mere aktiv, og nu har jeg overskud til at være spontan og f.eks. selv gå i gang med huslige ting - og jeg kan være kreativ igen, og arbejde på mit broder, med rimelig koncentration.

Det var rart at sidde med listen, og kunne vinge de enkelte punkter af.
På den måde fik jeg et synligt bevis på, at jeg har udviklet mig og fået nye færdigheder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar