onsdag den 19. oktober 2011

Mit nye hobbyhjørne


Jeg har lavet et hobbyhjørne inde i soveværelset - og som du kan se prøver jeg at have blå som den gennemgående farve i værelset.

Det eneste jeg mangler, er en ekstra lampe, for jeg sidder jo med ryggen til loftlampen, og skygger derved for mig selv.
Men jeg kan bare tage en af standerlamperne, og flytte derind, indtil jeg får skaffet en ny.

Jeg indvier hjørnet med at male en papegøje.
Indtil videre ser gøjen jo fin ud, og med mindre det ændrer sig radikalt, så kommer den til at hænge på en af mine vægge. Ved bare ikke helt hvor endnu.

Hvis billedet skal op at hænge skal jeg selvfølgelig også have købt en ramme, og jeg skal have fundet ud af hvordan man færdig det.
Ved ikke om man bruger fernis i vore dage, eller om det kun er til oliemaling...
Men det spørger jeg min tidligere kontaktperson Lene Lykke om, hun er nemlig rigtig dygtig til at male!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar