mandag den 17. oktober 2011

Med hensyn til skemaet...

... så tror jeg egentlig ikke, at der er noget alvorligt galt med det alligevel.

Det er "bare" mig, der har svært ved at vænne mig til det.

Jeg kender personalet, og jeg kender aktiviteterne.
Men tingene sker på andre tidspunkter end de plejer, og når der f.eks. er ændrede opgaver om tirsdagen, hvor X kommer, så er det jo nogle andre ting han skal hjælpe mig med, end vi plejer at lave.
Bare det, at han nu kommer om eftermiddagen i stedet for om formiddagen, er en forandring, der er svær for mig.

Jeg synes det virker som om, at vi ikke har så meget tid mere - selv om timetallet er det samme.
Det er bare fordelt på en anden måde. Og fordi det er nyt for mig, så har jeg nok brug for flere pauser, og på den måde når vi ikke så meget, som vi plejer. Det bliver nok bedre, når jeg har vænnet mig til det nye skema.

Det eneste, der er træls ved det nye skema, er at Y og jeg ikke har så meget tid sammen om torsdagen. Timetallet er det samme, men det meste af vagten går med, at hun følger mig til fys.
Men det er jo super godt, at hun gør det - for jeg kan ikke selv tage mig sammen, selv om jeg rigtig godt kan lide at være der.

Det betyder bare, at vi ikke har så meget samtaletid, især ikke i de lige uger, hvor hun er her i 2½ time - vi har en ekstra time i de ulige uger.

Vi arbejder jo med KRAP, og det tager en del tid. Men så må vi bare bruge ekstra tid på det, når hun er her i weekenden. Det er ca. hver tredje lørdag eller søndag, hvor hun er her i 3 timer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar