lørdag den 29. oktober 2011

Hvorfor...

... er jeg så træt hele tiden???




Jeg har nærmest ikke lavet andet end at sove, eller sidde og hænge, hele ugen.

Jeg sov bogstaveligt talt hele dagen i går (Kristian lokkede mig ud af sengen og ned i Føtex kl. 17.30).
Sidste søndag var jeg kun lige oppe for at tisse og se til dyrene - ellers sov jeg et helt døgn!!!
Og jeg har ikke kunnet passe nogen af de aftaler, jeg har haft hele ugen.


I dag endte det med, at jeg måtte melde afbud til en fødselsdagsfest, fordi jeg slet ingen energi har.


Jeg er ikke træt i hovedet - det er musklerne, den er gal med.
De er ømme, og jeg har ingen kræfter.
Jeg kan heller ikke holde på min hobbykniv, eller på en malerpensel, for tiden.
Det er som om jeg hele tiden er ved at falde i søvn!!??


I dag tabte jeg posen med kattegrus to gange.
Min bostøtte blev vist lidt irriteret, over at måtte finde støvsugeren for anden gang.
Jeg måtte også opgive at male på Gøjefrøen, fordi mine arme ikke er til at styre.


Men: Det mest mærkelig er, at jeg slet ikke er sulten for tiden!
Jeg tvinger mig selv til bare at spise en lille smule om dagen, mens appetiten dog er lidt bedre om aftenen.

Sådan har jeg aldrig haft det før i mit liv - kik selv på billederne til højre, så kan du nok regne ud, hvor madglad jeg plejer at være.


Jeg bliver altså nødt til at snakke med lægen, for det kan da ikke passe, at jeg skal have det sådan her...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar