onsdag den 26. oktober 2011

Det kribler...

... i mine fingre for at komme i gang med at lave mere julepynt.


Men desværre mangler jeg sort og hvid karton, så jeg kan ikke fortsætte i dag.


Men: I morgen skal jeg ned og hente en KÆMPE pakke fra Panduro Hobby.
Der er bl.a. forskellige slags karton, bølgepap og et sæt med lim osv. til decoupage.

Man er jo nødt til at bestille meget ad gangen, for at det kan betale sig at få sendt - for der er desværre ikke nogen gode hobbybutikker her i Skive.
:-(


Jeg har problemer med min hånd, når jeg skærer.

Selv om jeg har et "rigtigt" skæreunderlag er det alt for blødt, og giver for meget modstand. 
Det gør at jeg hurtigt får ondt i hånden, og hvis ikke jeg stopper, så får jeg krampe i den.

Men heldigvis er Kristians far uddannet typograf, og han har alt i professionelt udstyr, fra dengang hvor der var arbejde at få indenfor hans fag.

Så han sender noget over til mig, så jeg kan prøve om det er bedre for hånden - og så kan jeg vurdere om jeg vil inverstere i den slags ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar