mandag den 22. august 2011

Tilbageblik på uge 33

I mandags/tirsdags flyttede kæresten jo herover.

De skulle med lastbilfærgen fra Kalundborg til Århus, og den sejler ikke så tit.
Og kl. 15 kunne de ikke få plads, så de kunne først komme med kl. 23.
Med andre ord, var klokken omkring fire om morgenen, før de var her!

De havde glemt at tage madpakke med - og man kunne ikke købe noget på færgen - så de var selvfølgeligt skrupsultne. Det var første gang, jeg har stegt kylling midt om natten...
;-)

Kæresten har brugt ugen på at installere sig, og sådan noget tager jo tid.
Imens han har "leget" handyman så har jeg strikket og set film, inde hos ham.
For det første, han satte op, var selvfølgelig alt hans elektronik, og ikke mindst Brøndby flaget over skrivebordet. 

Om tirsdagen var jeg på café i Viborg, sammen med to andre brugere og en personale fra Idavang.
Det var hyggeligt, men stedet var ikke lige noget for mig. Der var alt for fint.
Jeg syntes også, at 48 kr. for en cola, var lige i overkanten... men når man er i godt selskab, så er det OK.

Onsdag var jeg til fodpleje. Om torsdagen havde jeg bostøtte om formiddagen og var til træning om eftermiddagen. Fredag eftermiddag var jeg til fys-behandling.

Det har alt sammen været OK ting, men ellers har jeg bare været træt og ikke fået lavet noget som helst herhjemme.
:-(

Jeg var også for træt til at tage hen på Idavang, onsdag og fredag.
Det er jeg ked af, for jeg vil jo gerne derhen.

Og om fredagen havde jeg en aftale, nede på biblioteket, med ham jeg underviser i læsning. Jeg vågnede først ti minutter inden, og kunne ikke lide at fortælle det ærligt, så jeg undskyldte mig med, at jeg havde haft krampe i mit ben. Det havde jeg også, men det var latterligt at bruge som undskyldning, for så slemt havde det slet ikke været.

Jeg er efterhånden meget fortvivlet over, at det er blevet sådan.
Jeg kan ikke finde ud af, om det er reel træthed, eller om det bare er dovenskab.

Men jeg tror simpelthen, at jeg tærer for hårdt på mine batterier, så de brænder ud før tid.

Jeg er lidt som en maskine, der enten kan være tændt eller slukket - jeg mangler en knap, der kan regulere intensiviteten. Det er noget, jeg skal lære - noget, jeg vil arbejde med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar