fredag den 12. august 2011

Sygehus under opførelse

Jeg er ved at bygge et sygehus i mit sims spil.

Indtil videre er stueetagen på hovedbygningen næsten færdig.


Som det kan ses er der reception og trappe/elevator opgang i midten - skadestue med venteværelse, operationsstue med tilhørende bad samt et skanningsrum til venstre i bygningen - og kantine med sofahjørne til højre i bygningen.
I det tomme rum, øverst, skal der være kontor/personalerum.

På 1. sal regner jeg med, at der skal være fødsels- og barselafdeling, samt børneafdeling - og på 2. sal skal der være en sengeafdeling for voksne patienter.

Sygehusets personale skal bo i en anden bygning.
Der kommer en hospitalschef med kone, børn og et barnebarn - samt en læge og otte sygeplejersker.

---

Sygehuset skal bruges til en film, som jeg er ved at lave.
Den handler om et ungt par, der hedder Susanna Langerak og Daniel Flyvholm.
De venter deres første barn, og meningen er at filmen skal følge ham/hende igennem hele livet.



Hvis filmen bliver god vil jeg lægge den på nettet.
Bliver den lang, så deler jeg den op i afsnit á ca. ti minutters varighed.

Indtil videre har jeg dog kun filmet én scene, for jeg er nødt til at bygge sygehuset først, så Susanna kan føde sit barn dér.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar