torsdag den 4. august 2011

At bruge kroppen


I går var jeg til motion, sammen med mine venner fra Idavang, for første gang siden december.
Jeg havde nemlig holdt en aftalt pause, men er begyndt igen nu.

Jeg gik til den, for jeg var super glad for, at være tilbage på holdet.
Det føltes rigtig godt.

Men hold op, hvor var jeg øm i morges - faktisk lå jeg i sengen helt til middag.
Dels var det hårdere for mine ben, end jeg troede, at komme i gang - og dels havde jeg igen ikke fået nok vand, så jeg havde en giga hovedpine.

Men begge dele er væk nu, og jeg er virkelig glad for at jeg kom afsted - hvilket også er beskrevet i forrige indlæg - og jeg har en rigtig god fornemmelse i kroppen nu.

I aften skal jeg nok lige prøve mit nye skærehjul, men ellers vil jeg bruge tiden på at forkæle mig selv.
Jeg vil tage et lækkert bad, bruge hårkur og lave en sukkerscrub til mine ben, bade mine fødder, dybderense mit ansigt og bare nusse om mig selv.

Det synes jeg, at jeg har fortjent - synes du ikke?
;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar