onsdag den 31. august 2011

Lettelse!

Jeg tog en vigtig beslutning i går - nemlig at meddele mine spejderleder kollegaer, at jeg alligevel ikke er klar til at vende tilbage til "jobbet" her efter sommerferien - og at jeg måske slet ikke kommer tilbage.

Heldigvis tog de det ikke ilde op, og jeg fik en sød mail:

Kære Camilla
Det gor mig oprigtig ked af det. både for dig og for spejderne.
Jeg er dog glad for at du melder ud, at det ikke er nu, du er klar.
Skulle du få lyst en gang senere, er du hjertelig velkommen.
Mange spejderhilsner

K.

Jeg er bare så lettet i mit hjerte, over at jeg har taget mig mod, til at sige fra!
:-D

Det er simpelthen for stressende for mig, at være spejderleder/-assistent, og lige nu er jeg nødt til at sætte mit helbred øverst på dagsordenen - selv om det kan føles svært, fordi jeg ikke ønsker at være egoistisk.

Men som min psykolog siger: Hvis dit skib er ved at synke - så tag din egen redningsvest på først - for ellers er du ikke i stand til at redde de andre passagerer fra bølgerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar