mandag den 1. august 2011

Plan for uge 31 - 2011

Jeg har ikke særligt meget styr på dagene for tiden, fordi mine faste bostøtter har ferie.
Så jeg ved ikke helt, hvornår der kommer personale, da det kan blive rykket rundt, her i ferietiden.

I weekenden skal jeg muligvis hjem til mormor, men det ved jeg ikke endnu.

Men jeg har prøvet at lave en foreløbig plan for ugen.

MANDAG

Idavang - 09.45-12.30 - samtale med kontaktpædagog, strikke, evt. skoleopgaver.
Handle det mest nødvendige på vejen hjem.
Fys-behandling - 14.00-14.30.
Rydde op.
Bage grovboller.
Aftensmad: Paneret sej, kartofler, grønsager, ostesovs.

TIRSDAG

Bostøtte - 08.30-15.30 - regner jeg med - rengøring, indkøb, dosere medicin mm.
Bestille stof og sygrej på nettet.
Aftensmad: Gulerods nuggets, hjemmelavet kartoffelsalat, ærter.

ONSDAG

Idavang - 09.30-11.45 - motion.
Forberede læseundervisning til fredag.
Aftensmad: Chili con carne, ris.

TORSDAG

Bostøtte - regner jeg med??? - færdig med oprydning og rengøring - måske køre på lossepladsen???
Fys-træning - 13.00-14.00.
Aftensmad: Rest af chili con carne.

FREDAG

Idavang - 08.45-11.45 - læseundervisning.
Sy, hvis varerne er kommet - ellers strikke eller andet kreativt.
Aftensmad: Fisk i butterdej, eller noget der ligner, rösti, grønsager, hollandaise.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar