søndag den 24. juli 2011

Sy(g)maskinen

Ja, lige når man føler sig aller mest kreativ, så sker det!
Symaskinen går i stykker!

Eller, som man også kunne sige det: Bernette er blevet syg.
;-)

Der er jo ikke andet, end at tage det med et smil - for jeg er jo ikke symaskine reparatør, så der kommer nok til at gå et stykke tid, før jeg kan sy igen.
Og da jeg, som nævnt i går, heller ikke har hverken strikketøj, broderi ramme eller ordentlige briller, så kan jeg vist ikke lave ret meget kreativt i resten af ferien.

Men jeg finder nok på noget andet... om ikke andet har jeg hele sæson 3 af Desperate Housewives liggende, som jeg ikke har set endnu.
Imens kommer jeg måske på en genial idé til hvordan hanken på min taske skal se ud?

Jeg håber, at en af personalerne, der er uddannet håndarbejdslærer, kan hjælpe mig, med at finde ud at hvad der er galt med maskinen. Måske er det bare mig, der har trykket på ét eller andet forkert, eller noget vi selv kan ordne. Ellers må Bernette jo til reparation -  men det kan vist være ret dyrt, så jeg håber ikke det bliver nødvendigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar