fredag den 15. juli 2011

Ferie!

I dag var sidste dag i mit dagtilbud, og nu har vi fjorten dages ferie.
Dejligt!

Jeg skal ikke ud at rejse i år, men her er et par billeder fra nogle af mine tidligere ferier.



Sdr. Strømfjord, Grønland, 1998.
Kangerlussuaq, hedder byen på grønlandsk, så vidt jeg husker.
Jeg var der på en lejr, sammen med to andre piger fra KFUK-spejderne i Kjellerup.



Tunesien, 2000.
Jeg var på rundrejse i Tunesien, med min 10. klasse (Kjellerup skole).
Huset på billedet er bygget ind i klippen - de kalder det en trokledyt - og det ligger i den nordlige del af Sahara ørkenen.
Det nordlige Sahara er ikke, som mange tror,  en bundløs bunke sand, men et klippelandskab.


Keukenhof blomsterpark, Holland.
2007 eller 2008?

Jeg var i Holland, sammen med et værested, for psykiatribrugere.

Keukenhof er Nordeuropas største blomsterpark.
Der er selvfølgelig en masse tulipaner, i alle regnbuens farver.
Men der er også mange andre slags blomster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar