mandag den 25. juli 2011

Er det oldefar, der spøger?

Mit komfur opfører sig mærkeligt i dag.
Æggene ville slet ikke koge, og osten på min toast vil ikke smelte.
Og nej, det er ikke Klovborg ost, der lige skal have tre timer til.
;-)

Ja, og i går ville min symaskine ikke sy - og mit fjernsyn vil somme tider ikke tænde.

Jeg tror, at det er min oldefar, der spøger!

Her var en mølle i gamle dage - selve mit hus var et kornlager.
Og min oldefar arbejdede her.
Det er mange år siden nu. Han døde i 1972, så jeg har aldrig mødt ham.

Men jeg tror han går rundt og laver fis med mig!
Hvem skulle ellers gøre det, for det er jo ikke juletid, så det kan vel ikke være nisser?

Her må også have været rotter.
Ja, det er jeg faktisk slet ikke i tvivl om - og Bibsen kan tilsyneladende se deres genfærd, selv om jeg ikke kan. I hvert fald farer hun somme tider rundt, og jagter ét eller andet usynligt...

Måske er der mere mellem himmel og jord, end man tror?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar