mandag den 1. april 2013

Krea-projekter

Jeg har rigtig mange uafsluttede kreative projekter liggende.

Det har stresset mig en del, og i forvejen var jeg jo stresset pga. det med dagtilbuddet og skift af personale i bostøtten.




Så nu har min ene bostøtte (fremover kaldet A her på bloggen) og jeg lagt en plan, for hvordan jeg kan håndtere de mange bolde, jeg har i luften.

Vi er blevet enige om, at i det næste stykke tid, koncentrerer jeg mig om mine papirklip og om mit strikkede tæppe.
De andre ting --- patchwork, broderi mm. --- må vente, til tæppet er strikket færdigt.




Papirklippene skal være små og simple, ikke store projekter.
Så har jeg større chance for succes med det.

Tæppet er også ret simpelt, der behøver jeg ikke tænke ret meget.




For tiden laver jeg kun ting til mig selv + til gaver.
Jeg kan ikke overskue at lave bestillinger til netbutikken, så jeg har lukket den midlertidigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar