onsdag den 3. april 2013

"Flad"

Jeg er lidt "flad" i dag.

Det er nok fordi jeg savner Stampe, og det gør Bibsen også, kan jeg fornemme.
Hun ligger meget i kaninburet, og går stille rundt og leder efter ham.  





Jeg er chokeret over, at det gik så hurtigt.
Pludselig lå Stampe bare død, kun 2½ år gammel.





Jeg ved det jo ikke, men måske har hans død haft noget at gøre med det faktum, at han bed i antennekablet for ca. 14 dage siden.
Han virkede godt nok ikke påvirket af det, men jeg kan ikke lade være med at tænke på, om det var det han døde af.
I så fald var det jo min skyld, fordi jeg ikke havde sikret ledningerne ordentligt.





Men det hjælper jo ikke at spekulere, for det kommer Stampe ikke til live af.
Nu skal vi videre.

Der er mange, der har spurgt om jeg vil ha' en ny kanin.
Det har jeg ikke lyst til, for vi kan jo ikke være sikre på, at Bibsen vil acceptere et nyt familiemedlem.
Nu skal hun ha' lov til at være i centrum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar