tirsdag den 2. april 2013

Farvel Stampe!! ;-(((






Stampe døde i nat.
Han blev ca. 2 ½ år gammel.



Jeg ved ikke præcis hvornår eller hvordan, men da jeg vågnede i morges, lå han ude ved kattebakken, og var død.

Først så det ud som om han trak vejret, men det må have været en refleks fra vinduet der blinkede på hans mave, for da jeg prikkede til ham med min hårbørste var han helt stiv.




Heldigvis kom der en personale ca. 8.45, og han kunne køre mig ud til dyrehospitalet, hvor vi afleverede Stampe til kremering. Det var godt, at bostøtten var i bil i dag.




Bibsen kan vist godt mærke, at der var/er noget galt, for hele dagen i går gik hun og mijavede på en helt anden måde, end hun plejer --- og nu hvor Stampe er væk, har hun lagt sig til rette i hans bur, og ligger helt stille, nærmest andæktigt.

Somme tider kan dyr fornemme noget, som vi mennesker ikke kan.




Jeg er selvfølgelig også påvirket af situationen, men jeg skal nok klare mig.

Selv om jeg selvfølgelig godt kan huske, at jeg fandt ham død, så tænker jeg ikke på det --- men derimod på de gode oplevelser, Stampe og jeg havde sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar