mandag den 25. marts 2013

Farver

Jeg fik lige lyst til at skrive med farvede bogstaver.
Det er nok fordi jeg er i så godt humør i dag.
Det er dejligt!!
(((-:




I lørdags var jeg på shoppetur i Århus, sammen med nogle af mine venner fra Idavang.

Jeg valgte dog at gå rundt for mig selv i Bruuns galleri, men man kan jo også have en masse sjov på selve turen frem og tilbage i minibussen.




Jeg købte ikke så meget denne gang, men det blev da til lidt glasmaling, nogle sakse til at klippe sjove mønstre med, en guldtus og en sølvtus, samt noget papir.
Ja OK, det lyder af meget, når man remser det op, men det fyldte ikke så meget i posen, og var ikke særlig dyrt.

Jeg havde nemlig valgt at tage færre penge med denne gang, og så bruge de resterende på kabelskjulere mv. herhjemme.
Sikkerheden for dyr og mennesker er trods alt meget mere vigtigt, end hyggeshopping.




Vi har næsten styr på kablerne nu.
Alt nær gulvet er fixet, nu mangler vi bare at sætte min router op på væggen (men det gør en af mine bostøtter på onsdag) og lige sætte nogle ledninger fast ved et par lamper.
Indtil videre har jeg rullet ledningerne op, så Stampe ikke kan nå dem.

Vi har brugt nogle plastikspiraler fra Jem & Fix.
De er 1½ meter lange, og der kan være ca. 3 kabler i hvert rør.
Det er både funktionelt, og ser pænt ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar