onsdag den 6. marts 2013

Facebook-pause


Jeg holder lige en lille pause fra Facebook og Depnet
 
 
 
 
Mine tanker kører lidt for hurtigt for tiden, og så kan jeg nemt komme til at lukke en masse snak ud, som jeg slet ikke mener, og om emner jeg i virkeligheden ikke ved noget om.
 
I fredags kom jeg virkelig til at dumme mig, inde på Facebook, og skrive noget virkelig grimt til én, og det skal ikke ske igen.
 
Derfor holder jeg lige en pause, hvor jeg forsøger at begrænse mængden af stimuli.
 
Jeg har haft det ret svært, med alle de ændringer der er sket her i februar, med nye personaler og et nyt dagtilbud.
 
 
 
 
Jeg skulle egentlig begynde på Værkstedslinjen, men der magtede jeg bare ikke at være, pga dels for meget støj, og dels dårlige tanker.
 
Men nu skal jeg hen og snakke med personalet igen i overmorgen, om hvor og hvordan mit dagtilbud så kan være.
 
 
 
 
Jeg har foreslået, at jeg kunne være ovre i de lokaler, hvor jeg er vant til at færdes, og hvor der er flere personale og brugere jeg kender, end på Værkstedslinjen.
 
Så skulle jeg ha' et arbejdsbord, hvor jeg kunne sidde og lave kreative ting, altså det samme som jeg skulle på Værkstedslinjen, bare i mere kendte og tryggere rammer.
 
Der er et sted, under en trappe, som måske kunne bruges, da det virker som en lille afgrænset hule.
Ved at ha' mit eget bord skal jeg ikke hele tiden føle mig i vejen for de andre brugere og personalet, så kan jeg let lade mine ting blive liggende, når jeg holder pause osv.
 
 
 
 
Vores afdelingsleder sagde at det var en god ide, og hun ville tænke videre på den, til på fredag
Jeg er spændt på, hvad hun finder ud af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar