tirsdag den 19. marts 2013

Så forskellige

Nu er det snart alle "væddernes" tur til at ha' fødselsdag, og derfor er jeg i fuld gang med at klippe kort til dette stjernetegn.
De kommer til salg i min netbutik.




Jeg tror ikke på astrologi, andet end i et humoristisk perspektiv.

Men det er populære motiver, så jeg regner alligevel med at lave kort med alle stjernetegn, her i løbet af året, i takt med at de enkelte tegn bliver aktuelle.

Vædderens periode er d. 21. marts til 20. april, og bagefter kommer Tyren og så Tvillingerne.




Her og nu vil jeg bare lige vise, hvor forskellige kortene kan komme til at se ud, selv om det er samme skabelon.

I øvrigt er skabelonen lavet til en uro, men motiverne gør sig jo fint på kort, såvel runde som firkantede.









Alternativt kan du bruge kortene, til at trøste en fåreavler, hvis hans bestand er blevet angrebet af ulve --- eller forære dem væk til påske, hvis du er træt af nuttede lam.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar