torsdag den 21. juni 2012

Madlog




"Min" sygeplejerske viste sig sin madlog i dag.


Det er et website, hvor man kan holde styr på hvad man spiser, hvor meget man motionerer, om man taber sig i kilo og centimeter osv.


Jeg blev straks bidt af ideen, så nu har jeg købt en måneds medlemsskab, til 49 kr.
Jeg synes det er rigtig spændende.


Ifølge madlog må jeg spise 1793 kcal om dagen, eftersom jeg har indtastet "stillesiddende" som aktivitetsniveau og "500 g." som ønsket vægttab pr. uge.
Det beregnes efter højde og vægt. Rigtig smart.


Mit BMI er 41, det er jo alt for højt, men det skal nok gå ned ad.


Jeg havde desværre taget 400 g. på, men S. sagde det var OK, fordi jeg har haft det dårligt med min krop, altså sovet for lidt og spist uregelmæssigt, fået ekstra medicin osv.
Det skulle lige på plads, før man kan forvente at jeg taber mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar