torsdag den 15. november 2012

Træning

Jeg har lige været henne for at træne, hos fysioterapeuterne i Slotsgade.
Det er jeg meget glad for.




For det første har jeg en rigtig god instruktør, og for det andet har de noget rigtig godt udstyr, hvor man virkelig skal anstrenge sig, for at komme til at gøre træningen forkert.




De skriver på hjemmesiden:

Vi har et center hvor udstyret er fra amerikanske Hoist.
Vi benytter det samme udstyr som Loop fitness benytter sig af.

Til forskel fra traditionelt fitness udstyr udemærker dette sig med en høj brugervenlighed.
Den største forskel i forhold til traditionelt udstyr er at maskinerne bevæger sig sammen med brugeren.

Dette betyder at skades risiko er mindre, bevægemønster er mere naturligt samt at træningen føles "lettere."




Men ikke mindst, er jeg glad for, at mine bostøtter kan følge mig der hen, for ellers ville jeg ikke kunne ta' mig sammen, til at komme af sted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar