fredag den 2. november 2012

Oprydning





Jeg syntes selv, at jeg var skide smart, da jeg tog første etape, af min oprydning i papirlageret, med ud på køkkenbordet.

Men det viste sig, at være ret dumt ---- for pludselig sagde det svup, og så forsvandt de to bagerste, sorte mapper, ned bag ved komfuret!
O-:



Men nu ved vi da, hvad bostøtten og jeg skal lave på søndag... med mindre der kommer en stærk mand, forbi inden da.



Om papiret står til at rede --- ja det må vi jo se til.
Der er sikkert godt støvet der nede.
Men det kan jo børstes af, det er meget værre hvis der også er fedtet.
Men Gud ske lov, var det bare to blokke ensfarvet karton, og ikke noget af mit dyre designer papir.



Men ideen med at putte alt mit papir i mapper, er jo sådan set god nok.
Jeg skal bare ikke stå ved komfuret, næste gang.
;-)


De grå mapper er fra Panduro hobby, og de er smadder go'e til at holde styr på papiret.
Der er 6 rum i hver mappe.
Jeg har købt nogle til A4 ark, og 1 til 30*30 cm ark.
Det papir, der er i papmapper, og mine stacks, får lov til at blive som det er.



Ind til videre, har jeg lavet 1 mappe med julepapir + 1 med hvid og lyse toner + 1 med lyserød og rød.
Jeg skriver på mappernes rygge med en whiteboard tus.
Så kan man bare tørre det af med en våd klud, hvis indholdet skifter.



Så, det er altså mit bud på en opbevarings løsning... men du har måske én der er bedre?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar