tirsdag den 22. maj 2012

Lufteture

Jeg er begyndt at gå ture igen.

Som regel har jeg kærestens hund --- Lucky --- med, men ikke altid.
Somme tider går jeg alene, andre gange går kæresten eller en hjælper med.


Sidste søndag gik jeg ca. 5½ km. med en hjælper, men ellers er de fleste ture på ca. 1½ km.
Det sker dog tit at kæresten og jeg går op i byen, og der er vel 4 km.
Jeg ved det ikke nøjagtigt.

Hovedsagen er at jeg skal "lære" at gå ture igen, for jeg har godt nok siddet meget hjemme, i de seneste måneder. Det kan ses på vægten --- den er gået op, hvor den meget gerne skulle gå ned.


Skive ligger utroligt godt, mht. områder at gå tur i.
Som regel går jeg i Gymnasieparken eller langs jernbanen ved åen.
Men vi har også Krabbesholm skov, der ligger i omtrænt samme afstand fra mit hjem.
Den vil jeg udforske her i sommer!

Jeg har ofte taget på tur

Ingen kommentarer:

Send en kommentar