fredag den 3. februar 2012

Mere tid

I det sidste, lange stykke tid har jeg kun været henne på Idavang hver mandag og fredag formiddag.
Begrundelsen er at jeg har været meget stresset.

Men nu er jeg ved at komme ovenpå igen, og har længe ønsket flere timer.
Derfor har vi aftalt at jeg kommer der over hver tirsdag formiddag, plus at jeg må blive mandag eftermiddag, hvis jeg har lyst og overskud.
Senere kan vi måske udvide med fredag eftermiddag.


Mandag og tirsdag formiddag må jeg enten være med til de ting de andre laver, eller selv tage hobbyting med. Jeg har f.eks. haft papirklip og strikketøj med der over.


Mandag fra 11.15-11.45 har jeg ugesamtale med min kontaktpædagog.


Om eftermiddagen gør vi alle sammen rent, og mit job bliver nok at ordne badeværelset.
Det tager ikke hele eftermiddagen, så der er sikkert tid til jeg kan fortsætte med tingene fra om formiddagen, men det aftaler vi fra gang til gang.


Hver anden tirsdag får jeg massage i en halv time.
Det er en af pædagogerne, der også er uddannet massør.


Hver fredag formiddag underviser jeg en af mine venner i at læse og skrive.
Vi har været i gang siden november 2009 og nu begynder hans udvikling virkelig at rykke!
Det er dejligt at kunne hjælpe andre!
:-D


Jeg glæder mig meget til at begynde den nye plan fra på mandag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar