fredag den 17. februar 2012

I den gode sags tjeneste...

guffer jeg chips og chokolade!
:-p


Sagen er den at jeg prøver at at flette en taske (eller rettere bare en lille pung) af plastik, og dertil kan man jo lige så godt bruge emballage, som alligevel bare ville ryge i skraldespanden.


Se bare her hvad man kan få ud af at spise Marabou!





Så nu er det ligefrem mening i at spise lækkerier, da chipsposer og chokoladepapir er yderst velegnet.


Indtil videre er jeg bare ved at skære firkanter af en rigtig flot (lilla) chipspose, og det er jo ikke ligefrem så sindsoprivende at jeg synes jeg vil finde kameraet frem, bare for dét.
;-)


Jeg er spændt på om der nogensinde bliver en pung ud af anstrengelserne, men det må komme an på en prøve. Jeg elsker at prøve nye ting, idenfor det kreative område.

1 kommentar:

  1. Hej Camilla
    Det ser rigtig spændende ud med at lave en pung af chips og chokolade poser,håber du får lavet det færdigt. Kan godt se, det kan komme til at tage lang tid,hvis der skal bruges meget, så meget kan man jo ikke bare spise så hurtigt. Har hørt om nogle der brugte kaffeposer.
    Knus fra Jytte

    SvarSlet