mandag den 26. september 2011

Det går godt

Jeg er ikke nær så stresset mere.
Det er dejligt!
(-:

Jeg får stadig 30 mg. Ritalin Uno, fast hver morgen, og 20 mg. om eftermiddagen.
Men jeg tager ikke nær så meget ekstra Ritalin, som jeg har gjort her i sommer.

Jeg er blevet meget bedre til at slappe af.
Jeg prøver at koncentrere mig om én ting ad gangen, og det lykkes størstedelen af tiden.
Når jeg mærker de små tegn på stress tager jeg nogle dybe indåndinger og prøver at fokusere på dét jeg laver lige nu. Hvis jeg ikke får det bedre, inden et par minutter, så tager jeg en 10 mg. Ritalin.

Jeg har stor glæde af at bruge afspændings CD'er.
Jeg ligger på gulvet, med en pude, og en stemme guider mig til at tænke på forskellige rare ting, og fokusere på hver enkelt del af kroppen.
Nogle af CD'erne handler om rejser i fantasien, andre handler mere om at spænde og slappe af i kroppen.

Generelt synes jeg, at det går godt med mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar